wilmayouknowit

Direktlänk till inlägg 11 september 2013

-

Av Wilma Nyström - 11 september 2013 21:17

Hejhej, har inte gjort så mycke har solade solarum i söndags så jag fick lite färg på mig, hihi:)

Efter de drog jag o daniel t linus o jag tog med linus lillesyrra t parken för hon ville ju också va med, cutie Emma 

Idag har jag inte gjort så mycket jag har pluggat o så typ har massa läxor t på fredag typ 5 st, jätte kul eller.

Jag ska väl lägga mig snart är redan dötrött typ av nån konstig anledning^^

Men imorn har jag typ prov, så jäkla trist ju:(

De är ba tagga "Tjejgruppen" med Sara efter skolan då.

Då har jag nått o se fram imot iaf(:

Sen ska jag bara ta de lungt o plugga ännu mer så jag får nå gjort^^
På fredag har vi skolfoto, wäää.

Sen ska jag slagga hos Daniel o linus ska kanske va med.

Sen har jag tvingat med dom på bio i helgen så vi har nått o göra iaf, hahaha.

Duschade nyss så nu är de ba tagga sängen t sist..

Ni får ha de jättebra, puss.






 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Wilma Nyström - 18 oktober 2013 17:31


  HAHAHA FUCK OCKSÅ DEN BLEV UPPONER.

-

Av Wilma Nyström - 3 oktober 2013 15:11

Hej, fick besök igår av Tessan(: Hon sov här en natt o hon åkte hem imorse. Jag hade as ont i huve imorse så jag gick inte, fett jobbigt juu. Nu kan jag lägga ut de jag köpte på Marieberg o nåra av sakerna fick jag av Tessan. Imorn ska jag va m...

Av Wilma Nyström - 30 september 2013 22:17

Hej, gör ett snabbt inlägg nu för jag e svintrött, haha. Men jag har inte gjort så mycke för de finns inge o gö. Men i helgen sov jag ju hos Daniel me Sara vi hade as kul vi låg o garva åt ingenting typ hahaha. Typ vid elva drog vi t Statoil o han...

Av Wilma Nyström - 28 september 2013 19:27

Hejhej, har inte gjort så myckeet men igår så klippte jag mig ganska kort haha sen va de typ gluggendiscopå kvällen ja va där med linus andreas wille o sara(: De va typ dansstopp Karaoke o massa sånt där haha men efter en strund gick vi t brandsta ...

-

Av Wilma Nyström - 21 september 2013 11:47

Hallo, igår va jag på bion som jag har sakt flera ggr att jag skulle så, haha.  Den va bra lite jobbigt ba att titta på bio 2 dar irad men de va endå najs(: Men de blev ba daniel o jag igår för linus kunde inte eller nå:P Vi kollade iaf på Film...

Presentation


Hej & Välkommen t min blogg!
Jag heter Wilma Nyström och är 00:a.
Jag bor i en mini stad som heter Arboga.
På fritiden så dansar jag och är med mina bästa.
Sen så älskar jag ju att sjunga..
Men helst i duschen;)
Hoppas ni läser min blogg!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards