wilmayouknowit

Alla inlägg under augusti 2013

Av Wilma Nyström - 27 augusti 2013 12:46

Hejhej, i förra veckan började skolan de har faktsikt gått jätte bra t nu när man har blivit förkyld o fått feber fett trist jag som vill t skolan ju:(

Men sånt e livet de suger o va sjuk ju man kan inte göra nå en att ba ligga o dö..

Jag fick hem 2 paket med saker i som jag fick av min mammas killes barn som de va massa saker i smink skolsaker osv.

Sen har jag köpt nya joggingbyxor<3

Kan lägga ut bilder lite senare dee va jätte fint alltihopa!(:

Kollade på idol i går o de ska jag väl göra idag så jäkla bra asså<3..

Iaf så har de väl inte hänt så mycke elr de har de väl men inte sånna saker jag skriver ut!

Men nu ska jag gå o ta en dusch o längta t man blir bra ni får ha de bäst, pusspuss!   



Av Wilma Nyström - 16 augusti 2013 22:48

Hejhej, igår va jag på ett möte på morgonen kl: 08:30 fett jobbigt o vakna så tidigt:( men jag måste börja vakna tidigt nu för vi börjar ju på måndag:(

Inatt slagga jag hos linus med alex de va fett naiis o linus fyllde igååår(; haha linus lillesyrra är urgullig juu hon ville ha med mig vart hon en gick o jag fick inte gå ifrån henne sen sa hon att jag va den finaste,snällaste i världen så söööt(:


Idag så gick vi på bio filmen heter hur många kramar finns de i världen jag gick på bion med alex,david,emil o linus<3

Imorn  blir de väl kanske o sova med linus om han kan(;

Nu måste jag akut gå o dricka cola hahaha, pusspuss!   



Tja

Av Wilma Nyström - 12 augusti 2013 14:16

Tja, igår natt slagga jag hos bella igen haha har typ slaggat hos henne as länge men inatt va jag hemma!  

Vi var typ på stan iförrgår o då köpte jag min jack daniels tröja, såå snygg  *-*
Sen fick jag ett glas där de stog världens bästa kompis på av bella så gullig hon e<3

idag ska jag bara städa sen ska vi handla osv..  

Nu väntar jag på sara,bella o cornelia som ska hämta sina saker här sen är de ba börja städa(:

Imorn blir de nog att träffa daniel o på fredag ska jag på bio med sara,linus,linus,tamara,linnea,bella,sebbe o kanske cornelia..

Här får ni en bild på min tröjjaaa(;

Ni får ha de bäst, pusspuss!    

 

Av Wilma Nyström - 10 augusti 2013 15:07

Hejhej, idag ska jag slagga hos bella med david,emil o bella såklart   

Igår hade jag bella david o emil damp på varandra typ hahaha så jag o bella åkte hem t mig för dom dryga sönder osv  

Sen tog jag massa bilder me sara o typ nån med bella så dom kommer ut på bloggen(;..

Idag ska jag o bella t medeltidsdagarna typ på kvällen elr nå sen ska jag typ o packa sen drar vi mot bells för slaggning hahaha  

Men nu ska jag typ softa t vi ska ut ni får ha de gött, pusspuss!

     




Av Wilma Nyström - 3 augusti 2013 14:33

Hejhej, idag åkte jag t hästnäs vi åkte ut o kolla kräftburarna med båten sen solade jag lite fast jag badade aldrig:/

Senare blir de kanske att träffa abrar om hon inte ska t köping sen finns de väl inte så mycke att göra får väl bara chilla vidare typ bara 3 veckor kvar till vi börjar skolan:( 


Jaja, ska väl vänta på abrar t hon är klar ni får ha de bra, pusspuss  

Av Wilma Nyström - 2 augusti 2013 14:13

Tjena, nu var de faktiskt ett bra tag sen jag skrev så jag tänkte göra de nu..

När jag var i stockholm så var jag på grönan o sen handlade jag lite smink,smycken.

Så jag tänkte berätta lite om när jag var i stockholm..

Först kom jag dit o vi gjorde inte så mycket vi gjorde nåra videosar sen åkte vi till stan o handlade mat o så..

Vi kom dit ganska sent så vi han inte göra så mkt..

Nästa dag så åkte vi till stan o handlade lite igen o då köpte jag smink o smycken i farsta med annaa(;

Dagen efter de åkte vi till grönan o vi hade så grymt kul<3

Jag åkte allt o min syrra har värsta höjdskräcken så hon åkte typ bara nån hahah.

Men anna o jag hade jätte kul förutom att hon va jätte rädd för spökhuset (som inte ens va läskigt) hahah.

Sen åkte vi hem o då va jag med Willeboii(; efter de så åkte jag till hästnäs med alex,linus o hampus.

De va jätte kul lärde mig tillomed o hålla i en spindel  "bläää" o.O

Men badade vi typ as mycke o dom hämta oss med båten o hampus skulle bara åka hem o duscha sen kom han me värsta mycke gosaker haha så vi hade typ as chill..

Jag o Hampus nattbadade där haha(;

Sen skulle dom hem för som skulle till leksand o då kom Tamara o Sara, mina beboosar;*

Vi hade typ tråkigt första dagen tills Sebastian kom o då badade vi med han hela tiden typ "vi hade så jäkla kul"

han e för skön hahahah. älskar er mina älskade kompisar  

Sen skulle vi fiska kräftor o de gick ju sådär typ nåra fick vi ju iaf..

Dagen efter de tog vi massa kort o bara chillade o snacka typ o va med sebastian..

Sen skulle vi hem därifrån för nån dag sen o då åkte mamma bosse o sara hem först efter som de bara fick plats 3 st  i bilen..

Sen när dom hade åkt började de åska as mkt o jag o tamara fick panik typ för vi har ingen åskledare i våran sommarstuga så vi var skit rädda hahaha.

Men sen var jag hemma efter allt..

Så då va de myskväll med tamara o sara igen vi tog de bara lungt o så..

Sen skickade jag efter min victoria secret igår så den kommer på måndag då^^

Idag har städat, möblera om mitt rum lite så nu är de fint i mitt rum igen^^

Nu är de bara o duscha o sola osv "njuta av dom sista dagarna på sommarlovet "..

Min katt e sjuk o fick stanna kvar över natten på djursjukhuset o hon kommer antagligen få stanna en natt till o om de inte blir bättre kommer vi behöva avliva henne:(

vi var där 6 timmar igår med henne..

Ikväll blir de att vara med sara o ta kort elr nå.. 

Nu får ni bilderna på de jag köpte o lite andra bilder också!

den 16 ska jag t örebro med bästa tamara,sara o träffa sebbe o gå på bio, men nu ska jag hoppa in i duschen ni får ha de bra puss  

  


                 

Presentation


Hej & Välkommen t min blogg!
Jag heter Wilma Nyström och är 00:a.
Jag bor i en mini stad som heter Arboga.
På fritiden så dansar jag och är med mina bästa.
Sen så älskar jag ju att sjunga..
Men helst i duschen;)
Hoppas ni läser min blogg!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards