wilmayouknowit

Alla inlägg under maj 2013

Av Wilma Nyström - 29 maj 2013 11:17

Hej, igår så var jag hos min syrra ett tag sen gick vi t míg o sen åkte jag o handlade byxor o en tröja sara följde med mig:)

Sen handla vi glass åh de va så goottt:D

Sen kom vi typ hem 8 o då kom sabrina, linus t mig.

Vi kollade på film osv haha:)

Idag vaknade jag med värsta huvevärken så jag gick inte:/

Nu lyssnar jag på musik o ligger o halvdör..

De är bara 7 skoldagar kvar nu sen e det sommarlov:D

Har nyss ätit frukost och så:)

Nu ska jag ta en varmt bad ni får ha de Najjjs:D

Puss   

Av Wilma Nyström - 27 maj 2013 10:15

Hej, mår nt bra sen är jag trött som ett svin så jag gick inte t skolan idag.

har jag typ inte gjort så mkt jag har typ bara ätit frukost o legat i sängen haha.

Blir väl o shoppa något imorn och vara med linus o sara tror jag..

ska duscha sen kommer jag väl ligga här hela dagen..

Kika mig: Wilmaduveet1

Ni får ha de bra puss:* 

 


Hej

Av Wilma Nyström - 26 maj 2013 14:14

Hej, igår så kom min my t mig.

Vi chillade typ hela dagen sen kollade vi på tonårsbossen och efterdet så tog vi en promenad.

Idag så bada vi och solade på villabadet jag Ida,My och Jasmina.

De va ju svin kallt men vi badade hela oss.

Nu så ska jag fika,äta goda saker med familjen de är ju faktiskt Morsdag;)

Älskar dig mami  

 

Nu sitter jag o my o spelar haha;)

Väntar t Linus kommer hem för då ska jag va med han   

Nu är de bara 11 dagar kvar till sommarlovet gaaaaah va skönt.

Ni får ha de bra puss:*

 

 

 

 

 

 

Av Wilma Nyström - 24 maj 2013 08:44

Hejhej, Iförrgår hade jag ett prov på demokrati o massa sånt.. de gick väl ganska bra 12/14 rätt..

Igår så hade vi uppdrag att göra i skolan de va typ som boda borg bahaaha.. fast i skolan.

De va kul iaf vi skulle känna i hinkar o gissa vad de skulle va i vi fick gå runt på stolar i klassrummet utan att nudda golvet haha och massa massa mer.

Dom andra i skolan gick till kvarnsjön. 

Så alla 5:or hade skolan för oss själva..

Sen fick vi äta glass och sluta tidigare o massa saker.

Sen stukade jag min fot asså jag klämde den i dörren för min klass kompis ryckte i dörren för att hon skulle stänga ut min andra kompis på skoj sen hade jag min fot där samtidigt som hon röck i den de gjorde svinont men hon gjorde de inte med flit.

Men jag ska t doktorn iaf(:

Sen va jag med kompisar igår och vi typ hade damp på folk som beter sig som svin.

Jag tål inte när dom retar folk för hur dom ser ut alla e ju fyfan inte likadana.

Sen blir det väl inte köpingshyran idag men de blir nog imorn kanske(:

Ska gå o bada nu ni får ha de bäst.. 

Puss&kram   





Av Wilma Nyström - 20 maj 2013 13:09

Tjena, jag och tamara o min familj va i hästnäs i går  och vi hade jätte kul!

Vi var ju svintrötta för vi åkte hemifrån oss kl halv 1 på natten och de tar en timme dit sen va vi typ uppe ett tag o snacka..

Sen igår när vi vaknade så låg vi o prata efter de åt vi frukost sen badade vi.

Vi var vi 3 olika bad det första badet doppade vi oss lite för de va svinkallt och då va mamma o hennes kille med.

Dom skulle ta kort när vi badade men de gick inte så lyckat direkt haha..

Sen gick jag och tamara själva t det andra badet och där va bryggan sönder och då sket vi i och bada där!

Det tredje badet gick vi också t själva så vi tog inte med oss telefonerna så vi kunde ta kort så vi gick dit och vi badade ganska länge där och vi doppade hela oss!

Såå dåligt att dom inte tog kort när vi hoppade i..

Men vi ska dit snart igen och då får dom följa med och ta bättre kort!

Sen när vi kom hem där ifrån så duschade vi sen grillade vi.

Sen skulle vi åka hem för att mammas kille skulle jobba och sen skulle vi andra också hem!

Jag längtar såhäääääääär mycke t sommarlovet nu är de inte länge kvar de ska bli så underbart asså..

Nu ska jag plugga ni får ha de bra..

Puss   

   

Jag är åt höger o Tamara åt vänster!

Love uu 



Av Wilma Nyström - 18 maj 2013 17:20

Hejhej, har inte gjort så mycket har inte mått bra på hela veckan och jag gick bara igår..

har inte skrivit för att jag inte har orkat har mått piss.

Igår så var jag med mína friends haha dom e bara för sköna..

Idag så ska jag till min sommarstuga jag ska dit med min underbara Tamara   

vi ska bada ute de kommer va "iskallt" men endå varför inte lixom!

Bilder kommer om jag är tillräckligt modig för o göra de.. haha<3

Sen ska vi grilla o bara chilla..

Vi kommer ha de bäst!

Tänkte också bara berätta om mina 2 underbara kompisar som verkligen alltid kommer vara i mitt    föralltid! (jag älskar er andra också) men dom här två är sjukt speciella!

Jag har känt dom länge nu och vi har haft underbara tider tsm!

Ni är dom bästa jag har vad som en händer så kommer jag alltid stå vid eran sida.

Vad vore jag utan er? vi bråkar, skrattar, gråter och allt. precis så vänner ska vara.

Men ni är mer en bara vänner! ni är hela mitt liv.

Vill visa dig er tacksamhet-att ha er i mitt liv.

Hela min uppväxt med er är obeskrivlig ni är fan guldvärda..

Tänk alla våra minnen.. vagnen,kylväskan,diskmedlet som vi åkte skridskor med,partyt,gustavsvik,gotland och massa massa annat..

Ni e bara helt jävla fucking underbara, obeskrivliga..

Mina två underbaraste,finaste,skönaste,snällaste och gulligaste jag älskar er från månen och tillbaka.

Puss mina bästa favoriter! 


 


 



Av Wilma Nyström - 11 maj 2013 00:51

Helluuu, igår var jag med kompisar vi gick typ as långt för och hämta smink hahaha...

sen när vi typ va halvägs påväg hem så började de åska och jag fick fan panik jag har fan fobi för åska jag hatar de verkligen så jag skrek typ hela tiden sen hämtade sagas mamma oss och då åkte vi till cornelia och vi spelade fotboll osv vi hade jätte kul haha:*

Idag är jag med my vi har typ vart ute och  vart med wille o daniel sen fick vi hem till en annan kompis o vi kollade på film osv..

vi har typ köpt as mycke godis hon ska sova hos mig;D

My är den underbaraste kompisen jag har.. 

du är min bästa vän och det hoppas jag att du vet
du måste förstå att du är nåt speciellt 
se mig in i ögonen, där finner du alla svaren
jag älskar dig, och i hjärtat lever du kvar än
du var den enda som fick se mig svag
skulle du dö skulle jag ge dig mina andetag
jag känner en känsla av att jag har dig vid min sida
skulle nån kriga, skulle jag aldrig sluta strida
du kan verkligen berätta vem jag är
du är mitt allt, min bästa vän, och mitt liv.. jag älskar dig   

Världens bästa Myran   

Sen Imorn så ska jag t min sommarstuga och göra nåra saker sen ska jag vara med my hela dagen de kanske blir o sova en dag till med henne om hon får:*

Ska fortsätta vara med my nu

Ha de bra skriver mer sen pusshej:*

 

 

 

 


Av Wilma Nyström - 8 maj 2013 20:07

Hejhej, tänkte tipsa om vad jag tycker är fint till skolavslutnigen.. 

Jag tycker att det är superfint med färgen vit och ljusa färger så våga sticka ut i någon snygg somrig nyans nu till sommaren   

Klänningarna här nedan kommer bland annat från  Modehus,Nelly,Bubbleroom och hm :)

 

 

 

 

 

1.  http://www.hm.com/se/product/12080?article=12080-B


2. http://www.ginatricot.com/cse/kollektion/klanningar-tunikor/ccollection-cdresses-p1.html#product_167749


3. http://nelly.com/se/kl%C3%A4der-f%C3%B6r-kvinnor/kl%C3%A4der/kl%C3%A4nningar/glamorous-737/rita-collar-dress-737032-749/?utm_source=tradedoubler&utm_medium=cpo&utm_campaign=tradedoubler_2185540


4. http://www.bubbleroom.se/sv/kvinna/vila/midikl%C3%A4nningar/debby-corsage-dress-novelle-peach


BARA 19 SKOLDAGAR KVAR TILL SOMMALOVET!

Ledig torsdag o fredag!

ska fortsätta chilla ni får ha de bra Puss  


Presentation


Hej & Välkommen t min blogg!
Jag heter Wilma Nyström och är 00:a.
Jag bor i en mini stad som heter Arboga.
På fritiden så dansar jag och är med mina bästa.
Sen så älskar jag ju att sjunga..
Men helst i duschen;)
Hoppas ni läser min blogg!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards