wilmayouknowit

Alla inlägg under april 2013

Av Wilma Nyström - 29 april 2013 14:53

Hello;D idag så ska jag vara med sara o daniel:3

Vi ska väl hitta på nått att göra.

Imorn är det valborg  och då ska jag vara med massa kompisar sen ska jag på bio:D

tror att jag ska sova hos en kompis också:)

jag längtar som faaan t sommaren vädret har ju vart rätt så bra en så länge!

Ska köpa massa sommarkläder!;D

Men ni får ha de bra nu ska jag forsätta vänta på dom! puss<3



Hej

Av Wilma Nyström - 28 april 2013 14:51

Hej, inte skrivit på as länge men jag har gjort massa saker:)
Har vart och shoppat med Julia de va sjukt kul:-)
Jag handlade två par byxor 2 par leggings 2 jumpsuits och saker till håret sen shoppade jag innan de ett par rosa shorts en ljusrosa tröja en tröja till som va vit med ett hjärta på:*
Sen åt vi på donken.
Sen sov jag o Julia o Tamara i natt de va kul vi körde fotboll sen hoppa vi studsmatta sprang på tullband cykla hade myskväll och mycke mer jag o Tamara kunde inte sova så vi garva hela natten åt allt^^
Sen har jag vart och tagit allergitest och jag var allergisk mot katter och hästar och jag har 4 katter:/
Sen va jag med mina kompisar.
Sen har jag tagit hand om hästar med Julia.
Vi har haft sjukt kul:D
Sen blir de Valborg med;D
Jag bjuder på lite bilder..
Nu ska jag vänta på Tamara tills hon kommer från Örebro ni får ha de bra puss<3


Av Wilma Nyström - 8 april 2013 15:55

Hello:* 

har inte gjort så  mycket idag är sjuk:(

Men de är mycket bättre så jag ska nog gå imorn:*

Jag har så sjukt tråkigt så jag ska väl hitta på nå en och bara ligga och dö typ..

Måste bara säga att jag stör mig sjukt mycket på vissa folk.. 

här är till dig och jag hoppas du vet vem du är..

Tack för inget min gamla vän kom i håg att vänskapen kommer aldrig igen.


Då du står där ledsen och  sårad och saknar en vän kom då i håg hur du svek just din "bästavän"

 

 

 skit i alla kompisarna som försöker förstöra ens liv.

dom gör ingen nytta...

 




men jag ska ta ett varmt bad sen ska jag ta de lungt ha de bra.. puss:*

 

 

Av Wilma Nyström - 7 april 2013 13:38

Hej.
idag har jag inte gjort så mycket och kommer inte och göra heller för jag har typ ögoninflammation:((
Hatar livet ibland!
Sen kom My hit och hämtade sina saker hon hade glömt.
Det blir nog och shoppa när jag blir frisk istället.
Sen värkar de som vintern inte vill släppa för nu ska de börja snöa igen-.-
Men här är bilderna på de jag fick på min födelsedag och på badet
sen på de jag skickade efter fast jag skickade efter mer saker men de ligger i tvätten så jag kanske lägger ut de sen..
Men ni får ha de så bra puss

 


Av Wilma Nyström - 6 april 2013 19:05

Hej!

Igår va de som sagt min födelsedag..

Jag var på gustavsvik med dom bästa Linnea,Sara<3

Vi hade sjukt kul och vi träffade folk där borta och vi var med dom ett tag tills dom blev utslängdaXD

jag gjorde bara illa mitt finger tur iaf för jag brukar få större sår!

Vi åkte 3 och kom hem 10 så vi badade i 5 timmar.

Men vi firade mig idag ist för jag var ju på badhuset igår..

Jag fick 1.200kr och sen ska jag få 500 till i veckan sen ska jag shoppa i örebro på måndag sen hade jag skickat efter kläder och dom kom igår sen fick jag en klänning och blommor o kort(bilder kommer..)

Sen fikade vi osv..

Nu sitter jag hos min syster och Leo busar för fullt så jag ska väl joina han;)

Men skriver mer sen ni får ha de bra! Puss 






Presentation


Hej & Välkommen t min blogg!
Jag heter Wilma Nyström och är 00:a.
Jag bor i en mini stad som heter Arboga.
På fritiden så dansar jag och är med mina bästa.
Sen så älskar jag ju att sjunga..
Men helst i duschen;)
Hoppas ni läser min blogg!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards