wilmayouknowit

Alla inlägg under juni 2013

(;

Av Wilma Nyström - 27 juni 2013 21:26

Hejhej, i tisdags va jag på badet med maryam tamara o Sabrina vi hade jätte kul sen slagga Linus hos mig.
igår gjorde jag inget speciellt de va as dåligt väder ju..
Idag har jag vart på badet med Sabrina vi hade as kul lavioo :*
När jag kom hem så åt jag sen drog ja t min syrra..
Nu sitter jag här o spelar skip-bo med Frida o Elin o leo kollar på haha
Här får ni bilder på mig o Leo.. (utan smink   )

-

Av Wilma Nyström - 26 juni 2013 17:37

Börjar i juli!
Dag 01 ? Om mig
Dag 02 ? Min familj
Dag 03 ? En barndoms vän
Dag 04 ? Min bästa vän
Dag 05 ? Min Favoritlåt
Dag 06 ? saker jag alltid har med/måste göra då jag går ut
Dag 07 ? Min första riktiga kärlek
Dag 08 ? saker jag avskyr
Dag 09 ? Saker jag älskar
Dag 10 ? Något/någon jag saknar
Dag 11 ? Minnen jag aldrig glömmer
Dag 12 ? Favorit dryck o mat/annat
Dag 13 ? vilka djur jag gillar bäst
Dag 14 ? Något jag är rädd för
Dag 15 ? Ett misstag
Dag 16 ? Något pinsamt
Dag 17 ? saker jag gör dagligen
Dag 18 ? mina helger
Dag 19 ? Något jag längtar till
Dag 20 ? Något jag vill göra om/uppleva igen
Dag 21 ? Något/någon som får mig att tänka om
Dag 22 ? Något jag värkligen vill ha
Dag 23 ? Mina tankar/drömmar
Dag 24 ? Min sommar hittills!
Dag 25. Mina favorit färg
Dag 26. Min sjukdom
Dag 27. Min fritid
Dag 28. Mitt favorit smink
Dag 29. Resor jag vill åka på
Dag 30. Hur jag bor?
Dag 31. Något jag vill att en kille ska ha!

Av Wilma Nyström - 23 juni 2013 20:53

 Hellu, har inte skrivit på en vecka så de är nog dags att göra ett inlägg nu(:

Jag har vart i hästnäs o firat midsommar med sara mina släktingar o familjen..

De började med att vi kom dit på torsdagen runt 10,11 o direkt när vi kom dit badade vi..

Min  syrra hade tagit upp tältet när vi kom tillbaka  så vi låg där o chillade med våra telefoner sen slagga sara o t slut gjorde jag de me haha..

Sen va de midsommar vi typ åt frukost sen kom mina kusiner ganska tidigt o så gick vi o dansa babydanser o sen va de massa lekar o skit hahaha. 

Efter de åt vi massa midsommar mat.

På kvällen så gick vi typ på ett disco och de va as kul speciellt när man träffa nya folk 

Vi dansade massa o vi hade en grym kväll..

Igår badade vi som vanligt o åt godis o myste..

Sen blev allt kaos o alla börja typ bråka hahahha omg.

Men de gick över fast jag fick rådamp på allihopa och tänkte gå hem därifrån.

Idag åkte vi hem därifrån så skönt endååå..

Direkt när jag kom hem blev de kvarsjön me lillesyrran o pappa o hans tjej. 

De började spöregna när vi va i vattnet med de va sjönt endå     

Imorn så ska jag dra t utebadet med hampus,linus, sara o sen ska jag dra o dansa.. 

Nu ska jag ba ligga här  t jag deckar ni får ha de najs pusspuss  

 

 

 





Av Wilma Nyström - 15 juni 2013 21:01

Hej, inatt sov jag hos Bella igen med emil sara david o bella såklart;)

Eller ja vi sov typ inte vi va uppe hela natten för vi hade typ krig för dom tog min telefon o massa shit haha..

Vi hade jätte kul iaf:)

Idag så var jag på karnevalen med bella, linnea, sara, sabrina, emil, david o sen träffa jag massa folk där..

Vi köpte helium balonger och åkte karuseller fast den roligaste karusellen va avstängd:( 

men endå vi hade ju iaf roligt..

Nu chillar jag bara de är väl de jag ska göra resten av kvällen♥

Leo syrran o hennes kille är hos mig nu så man måste ju va lite social iaf..

Jag är redan trött som ett svin eftersom jag typ inte sovit nått..

Men jag ska iaf gå t min syrra nu o göra nått kul..

Ni får ha de bäst,  Puss    




Av Wilma Nyström - 13 juni 2013 21:58

Hej, igår sov jag hos Bella med sara vi typ tog hand om en gås bebis den e så gullig♡

Vi hoppade studsmatta och badade på kvarsjön..

Sen hjälpte vi till och sätta upp en pool hahaah..

På natten kollade vi på skräckfilm och vi typ skrek typ as mkt..

Sen somnade vi i soffan.. 

Idag så ska sara,bella sova hos mig. 

Vi har typ ätit popcorn o kollat film vart hos sara och ätit massa gott och vart ute;)

Ihelgen blir de karnevalen och gå på bio med mina bästa och förmodligen åka till hästnäs:*

Nu ska jag lägga mig brevid dom andra sen ska vi väl ta kort eller göra nå kul;)

Ni får ha de bäst, puss från oss      




Av Wilma Nyström - 11 juni 2013 22:02

Hellue, i fredags så fick jag en iphone och sen va de skolavslutning:)

Först gick vi t skolan o pratade typ om vad vi skulle göra på sommarlovet.

Sen gick vi t kyrkan och som vanligt snackar dom i hundra år typ.. 

Sen fick vi sommarlov o då gick jag och tamara hem till mig o åt jordgubbar med glass o choklad..

På kvällen så drog vi o kollade på medina, dani m o dom andra. 

Dom va as grymma o jag kramade en i medina o jag nuddade dani m.

I lördags var jag typ med wille o vi snackade typ haha..

I söndags så var jag på badet med Jasmina,My och sarbrina..

de va najjs.

Sen igår så var jag på dans och sen  på kvällen va jag ute och gick..

Bästa dansen jag lovar haha.. ☆

Idag var jag på badet med tamara och sara vi hade as kul.

Jag hoppade från femman och jag trodde jag skulle dö seriöst. 

Men jag överlevde iaf hahahaha.

De va as nice där för jag blev ju brun på köpet!

ni får lite bilder..

Men nu ska jag spela så ni får la ha de gött, puss<3           



Av Wilma Nyström - 6 juni 2013 10:56

                

¤

Av Wilma Nyström - 6 juni 2013 10:05

Idag kanske jag ska till kvarnsjön med sara.

Sen kanske träffa Linus,Wille.

As varmt ute idag ju fett skönt.. 

Vill bada,sola hela året ut haha..

Imorn är de skolavslutning så jävla underbaart.. 

Har typ inge o skriva om.

Ni får mer bilder på oss senare..

Nu är de bara att vänta på att trollen vaknar, loggar in..

Ni får ha de najjs puss  




Presentation


Hej & Välkommen t min blogg!
Jag heter Wilma Nyström och är 00:a.
Jag bor i en mini stad som heter Arboga.
På fritiden så dansar jag och är med mina bästa.
Sen så älskar jag ju att sjunga..
Men helst i duschen;)
Hoppas ni läser min blogg!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards